افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
مجمع هیات تکواندو کرمانشاه و شائبه مهندسی انتخابات!
27 خرداد 1403 - 17:31
شناسه : 61354
بسم الله قاصم الجبارین سرپرستی هیات تکواندوی استان کرمانشاه در آستانه انتخابات مجمع دست به تغییرات عجیبی زده است، از حضور مربی غیربومی در مجمع تا تغییرات عجیب در افزایش تعداد بیمه چند باشگاه
پ
پ

چرا باید در استان کرمانشاه که مربیان ارزنده بسیاری در سطوح ملی و بین المللی وجود دارند برای برگزاری انتخابات مجمع که می توانند در انتخاب نامزد مورد نظر برای ریاست هیات اثرگذار باشند از استان دیگری مربی وارد کنند!

نکته مهم اینکه خانم شکوفه کریمی از کرج  با دان۵ دارای مربیگری درجه ۲ ملی بوده که در لیست انتخابات مجمع کرمانشاه قرار دارد اما این در حالی است که خانم لیلا خزایی از مربیان مطرح استان کرمانشاه با دان ۶ با مربیگری درجه ۱ ملی و مربیگری درجه ۳ بین المللی و همچنین با سوابقی نظیر مربی تیم ملی و سرمربی موفق تیم های لیگ در این لیست قرار نگرفته اند. 

در موضوع دیگری که در حضور نماینده باشگاه ها در لیست مجمع انتخاباتی هیات تکواندو مشهود است تغییرات تعداد بیمه شده ها در فاصله ۹ روزه بوده بطوری که در این فاصله در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ باشگاه آکادمی حجی زواره  ۲۳۹ نفر بیمه شده داشته اما ۹ روز بعد در آمار تاریخ  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ این تعداد بیمه شده به یکباره به ۲۹۶ نفر افزایش میابد!

همچنین باشگاه امیر شهرک معلم ۲۲۲ نفر به ۳۲۰ نفر و باشگاه زرین از ۱۳۲ نفر به ۲۶۹ نفر و باشگاه شهدای بسیج از ۱۲۷ نفر به ۳۰۷ نفر افزایش میابند که به همین ترتیب براساس آیین نامه، باشگاه هایی که در ابتدای لیست بیشترین تعداد بیمه شده را داشته باشند می توانند در انتخابات مجمع جهت رای گیری شرکت کنند!

نکته بعدی حذف بی دلیل هیات ثلاث باباجانی است که با حذف این هیات در مجمع انتخابات بطور واضح و عملا مصداق حذف رأی این هیات است.

همچنین ردصلاحیت برخی از نامزد های هیات نیز شائبه برانگیز بوده بطور مثال سرکار خانم فرزانه تابناک پور را به علت سابقه مدیریتی کم رد کرده درصورت اینکه نامبرده بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریتی داشته که بنابر آیین نامه افراد دارای بالای ۵ سال  سابقه مدیریتی تایید خواهند شد اما با وجود اینکه نامبرده  ۱۱ سال نایب رییس هیات و ۴ سال خزانه دار هیات و همچنین موسس باشگاه خانه تکواندو بوده جهت شرکت در انتخابات مجمع بعنوان نامزد ریاست هیات ردصلاحیت شده اند.

در پایان سرپرستی هیات تکواندو استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه چه توضیحاتی در این باره دارند؟

الزامی است که فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران روند انتخابات مجمع هیات تکواندو استان کرمانشاه را متوقف نموده و نهاد های ناظر موضوعات مطرح شده را بررسی نمایند تا شائبه تخلف در موارد گفته شده و سوالات پیش امده در افکار عمومی برطرف گردد.

گفتنی است دیگر مستندات در نزد این رسانه محفوظ است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷