افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۵۰ پایگاه مقاومت بسیج کرمانشاه اجرا می‌شود
05 تیر 1403 - 12:40
شناسه : 61863

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اجرای ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج در ۲۵۰ پایگاه مقاومت در سطح استان خبر داد.

پ
پ

سرهنگ سعید بهشتی‌راد با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج با عنوان طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این پایگاه‌ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آنها برای برادران فعال شده، برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اردویی و … در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های تابستانی پایگاه های مقاومت بسیج رایگان است، گفت: برای ثبت‌نام نوجوانان و جوانان به هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد، آمادگی داریم.

بهشتی راد افزود: تمامی نوجوانان و جوانان شامل اعضای بسیجی و غیربسیجی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

بهشتی راد ادامه داد: امتیاز ویژه کلاس‌های غنی‌سازی اوقات‌فراغت بسیج در این است که در این کلاس‌ها در کنار آموزش هایی که به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود، در حوزه مباحث تبیینی و اعتقادی هم کارهای فاخری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در تلاشیم از فرصت تعطیلات تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کرده و در جهت ارتقاء سطح فرهنگی، تربیتی و بصیرتی آنها گامهای موثری برداریم.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷