افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
کرمانشاه ۳ تا ۵ درجه گرمتر می‌شود
18 تیر 1403 - 13:40
شناسه : 62716

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی دمای هوای استان از روز چهارشنبه (۲۰ تیر) تا اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: دمای نواحی مختلف استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد گرمتر خواهد شد.

پ
پ

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه روز شنبه (۱۶ تیر) با رخداد بیشینه دمای ۴۲ درجه در شهر کرمانشاه و ۴۸ درجه در قصرشیرین و خسروی گرمترین روز استان بود، گفت: از روز گذشته (یکشنبه، ۱۷ تیر) روند کاهشی دما در استان آغاز شد، به طوری که حداکثر دمای هوای شهر کرمانشاه روز گذشته به ۴۰ درجه رسید و پیش‌بینی می‌شود در ادامه این روند کاهشی حداکثر دمای شهر کرمانشاه امروز به ۳۸ درجه و فردا به ۳۷ درجه سانتی‌گراد برسد.
 
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه از روز چهارشنبه (۲۰ تیر) تا اوایل هفته آینده مجدداً شاهد روند افزایشی دمای هوای استان خواهیم بود، اظهار کرد: انتظار می‌رود اوایل هفته آینده، حداکثر دمای هوا، نسبت به فردا -خنک‌ترین روز این هفته- بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش یابد.
 
 قاسمی گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲۳ و ۲۴ تیر) مجدداً دمای هوا در شهر کرمانشاه به ۴۲ درجه و در نواحی گرمسیر به ۴۷ تا ۴۸ درجه سانتی‌گراد برسد.

وی از نفوذ گرد و غبار به جو استان طی روزهای گذشته نیز یاد کرد که باعث شد دید  افقی – که در حالت عادی بیش از ۱۰ هزار متر است- در برخی نقاط استان به چهار تا پنج هزار متر کاهش یابد و افزود: تا روز جمعه (۲۲ تیر) نفوذ ریزگردها به جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷