افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33165 تعداد نوشته های امروز : 2×
پایان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور در کرمانشاه
04 مرداد 1403 - 21:41
شناسه : 63778

مرحله نخست مسابقات کانون‌های والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور (جوانان) به میزبانی کرمانشاه، با راهیابی دو تیم ستارگان اراک و احسان قزوین به مرحله بعدی رقابت‌ها به پایان رسید.

پ
پ

سعید روشن بختی، دبیر هیات والیبال استان کرمانشاه، عصر امروز (چهارم مرداد) در پایان این رقابت‌ها در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در مرحله مقدماتی مسابقات کانون‌های والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور، اظهارکرد: فدراسیون والیبال برای برگزاری این رقابت‌ها، کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده که استان کرمانشاه میزبانی گروه ششم مسابقات با حضور پنج تیم را برعهده داشت.

وی افزود: این رقابت‌ها از روز ۳۱ تیر با حضور تیم‌های شهید هادیان کرمانشاه، راد آمل، ستارگان اراک، احسان قزوین و راهیاب ملل مریوان به میزبانی سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه آغاز شد و تا امروز(پنجشنبه) ادامه داشت.

دبیر هیات والیبال استان تصریح کرد: در پایان پنج روز رقابت، تیم‌های ستارگان اراک و احسان قزوین توانستند به مرحله بعدی رقابت‌ها راه پیدا کنند و در جمع ۱۶ تیم برتر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه تیم کرمانشاه نیز در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه هیات والیبال کرمانشاه به تازگی روی کار آمده، تنها از حدود دو ماه پیش توانستیم تیم جوانان والیبال استان را تشکیل دهیم، لذا بازیکنان فرصت چندانی برای تمرین و آمادگی جهت حضور در این رقابت‌ها نداشتند، با این وجود عملکرد خوبی از خود نشان دادند و تنها با یک دست اختلاف از راهیابی به مرحله بعدی بازماندند.

روشن بختی در ادامه افزود: طی مدت برگزاری این رقابت‌ها، شور و هیجان خوبی در کرمانشاه بوجود آمد و توانستیم با یک میزبانی شایسته، کرمانشاه را به خوبی به استانهای حاضر در رقابت‌ها معرفی کنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷