افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33168 تعداد نوشته های امروز : 5×
تن‌هاخ به موفقیت یونایتد جدید ایمان دارد
06 مرداد 1403 - 11:01
شناسه : 63832

سرمربی منچستریونایتد اطمینان دارد که تیمش در فصل پیش رو بهتر ظاهر خواهد شد.

پ
پ

با آنکه گمانه‌زنی‌های زیادی درباره اخراج اریک تن‌هاخ از منچستریونایتد وجود داشت اما در نهایت باشگاه انگلیسی تصمیم گرفت که با وجود نتایج ناامیدکننده در فصل قبل همچنان به این سرمربی هلندی اعتماد کند.

اریک تن‌هاخ در گفت‌وگویی که با فابریتزیو رومانو داشت، تاکید کرد که شیاطین سرخ در فصل پیش رو عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد. او گفت: می‌خواهم قوی‌ترین ترکیب را داشته باشیم. باید تیم بسیار خوبی تشکیل دهیم تا بتوانیم مشکل آسیب‌دیدگی‌های پیاپی را برطرف کنیم. با تلاش‌کردن و البته صبرداشتن می‌توان به موفقیت رسید. ما فصل قبل چنین چیزی را تجربه کردیم و صبرمان در نهایت جواب داد و یک جام کسب کردیم.

این سرمربی هلندی ادامه داد: همیشه به خودم ایمان داشته‌ام و اکنون هم ایمان دارم. اگر یک فرد و تیم تلاش کند و البته صبور باشند در نهایت به پاداش دست پیدا خواهند کرد. ما در آستانه یک فصل جدید هستیم. آنچه را به گذشته مربوط است فراموش کرده و تنها به آینده فکر می‌کنیم. اطمینان دارم که این پروسه جدید موفق خواهد شد. فعالیت خوبی در فصل نقل‌وانتقالات داشته‌ایم و همچنان برای جذب بازیکنان جدید فرصت داریم.

او در پایان درباره مارکوس رشفورد گفت: به او و توانایی‌هایش ایمان دارم. او می‌تواند با قدرت برگردد و مانند سال قبل تاثیرگذار ظاهر شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷