افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33168 تعداد نوشته های امروز : 5×
«لعل‌بخش» رئیس جدید هیات ژیمناستیک کرمانشاه شد 
06 مرداد 1403 - 14:56
شناسه : 63878

با رای اعضای مجمع، حامد لعل بخش به عنوان رییس جدید هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه انتخاب شد. 

پ
پ

مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه، امروز (ششم مرداد) با حضور دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش کرمانشاه برگزار شد و طی آن حامد لعل بخش توانست با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال سکان هدایت این رشته را در استان برعهده گیرد. 

در این مجمع غلامرضا همتی و حامد لعل بخش دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات ژیمناستیک استان بودند که با عدم حضور غلامرضا همتی در مجمع، رای گیری از اعضا با حضور تک کاندیدا آغاز شد. 

مجمع انتخاباتی ریاست هیات ژیمناستیک کرمانشاه ۱۹ عضو داشت که تمام اعضا در این مجمع حضور داشتند و رای خود را به صندوق انداختند. پس از شمارش آراء حامد لعل بخش توانست با کسب ۱۸ رای موافق از مجموع ۱۹ رای ماخوذه برای مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را در استان بدست بگیرد. 

رییس جدید هیات ژیمناستیک کرمانشاه پیش از شروع رای گیری با بیان اینکه این رشته در کرمانشاه شرایط خوبی ندارد، اظهار کرد: استقامت، تعادل و تمرکز سه شاخصه اصلی ژیمناستیک به‌شمار می‌رود، اما در حال حاضر ژیمناستیک استان در شرایطی قرار گرفته که چنین شاخصه‌هایی را ندارد. 

وی با بیان اینکه در تلاشم به رشد این رشته در استان کمک کنم، تاکید کرد: متاسفانه تاکنون از ظرفیت ارگان‌هایی مانند آموزش و پرورش، بسیج و شهرداری برای ارتقاء این رشته در استان استفاده نشده‌ است. 

وی به عدم فعال بودن شهرستان‌های استان در این رشته اشاره کرد و گفت: فعال شدن شهرستان‌ها، بازدید مستمر و حمایت و تزریق امکانات به آنها را در دستور کار قرار خواهیم داد. 

رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان حمایت از قهرمانان،‌ احیاء تیم شهر، برگزاری مسابقات استانی، حضور در لیگ‌ها، میزبانی مسابقات کشوری، استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، احداث مدرسه قهرمانی ژیمناستیک، فعالسازی کمیته‌ها، احداث آکادمی آموزش ژیمناستیک و استعدادیابی و ارتقاء کمی و کیفی این رشته را از مهمترین برنامه‌های خود برای چهار سال سال آینده ژیمناستیک کرمانشاه عنوان کرد. 

در این نشست با رای اکثریت اعضاء مجمع، سحر نفشبندی به عنوان نایب رییس، نرگس عارضی به عنوان خزانه دار و محسن خسروی، فرشاد نوری و آرش یزدانفر به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند. 

مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک کرمانشاه اسفند سال ۱۴۰۱ باحضور دو کاندیدا یعنی غلامرضا همتی و حامدلعل بخش برگزار شد که طی آن به علت نزدیکی آراء، رای گیری از اعضا دوبار تکرار شد که در نهایت غلامرضا همتی توانست با کسب ۱۵ رای موافق به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شود.

پس از پایان مجمع کاندیدای دیگر یعنی حامد لعل بخش نسبت به وجود برخی تخلفات در مجمع، شکایتی را به وزارت ورزش و دیوان عدالت اداری برد که پس از بررسی های صورت گرفته اعتراض او مورد قبول واقع شد و به همین دلیل انتخابات هیات ژیمناستیک استان در زمستان سال گذشته باطل شد. 

طبق اعلام وزارت ورزش مجمع انتخاباتی ریاست این هیات باید با حضور همان دو کاندیدای پیشین برگزار می‌شد که امروز این مجمع با غیبت یکی از کاندیداها برگزار شد. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷