افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
تن‌هاخ: هر دو گل آرسنال آفساید بودند
07 مرداد 1403 - 11:01
شناسه : 63896

سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست برابر آرسنال در دیداری دوستانه مدعی شد که هر دو گل حریف در شرایط آفساید به ثمر رسیده‌اند.

پ
پ

منچستریونایتد که در اردوی آمریکا به سر می‌برد در دیداری دوستانه به مصاف آرسنال رفت. شیاطین سرخ در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

به نقل از اسپورت، اریک تن‌هاخ در نشست خبری پایان بازی گفت: به نظرم سطح بازی بالا بود و هر دو تیم عملکرد خوبی را از خود نشان دادند. ما در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم یک گل زیبا هم به ثمر برسانیم. من کاملا از نمایش تیم با وجود شکست راضی‌ام. فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. بعد از گل نخست می‌توانستیم دوباره به گل برسیم اما آرسنال بر خلاف جریان بازی گل زد؛ آن هم در حالی که بازیکن این تیم به‌وضوح در آفساید بود. به نظرم هر دو گل آرسنال آفساید بودند.

سرمربی هلندی یونایتدها درباره درخشش هویلوند هم گفت: او در نبردهای بدنی بسیار خوب است. هویلوند حس گلزنی خوبی دارد و همواره تهدیدی جدی برای هر خط دفاعی است.

منچستریونایتد در این بازی بدشانس بود؛ چرا که هویلوند و لینی یورو دو بازیکن گرانقیمتش، مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند.

تن‌هاخ درباره مصدومیت این دو بازیکن گفت: هنوز زود است درباره مصدومیت این دو بازیکن صحبت کنیم. باید ۲۴ ساعت صبر کرد و بعد از آن نتیجه روشن می‌شود. ما در این بازی شکست خوردیم اما به نظرم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. باید بازی مساوی می‌شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷