افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
انتقاد رئیس پلیس راهور از سرعت‌گیرهای معابر کرمانشاه
14 مرداد 1403 - 11:41
شناسه : 64351

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بیشتر سرعتکاه‌های نصب شده در سطح معابر کرمانشاه فاقد الزامات فنی و آگاهی بخش و متناسب با جریان ترافیک نصب نشده‌اند.

پ
پ

سرهنگ محمد حیدری با بیان اینکه تجهیزات ترافیکی ابزاری برای کنترل تردد و ایمنی در معابر هستند که باید با الزامات فنی همراه باشند، اظهار داشت: مسئولیت نصب و نگهداری تجهیزات کنترل ترافیک در کلانشهرها با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری است که باید براساس قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه و به صورت کارشناسی شده انجام گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات کنترل ترافیک اگر به صورت فنی، متناسب و کارشناسی شده باشد هم به ایمنی ترافیک کمک می کند و هم مورد رضایت شهروندان خواهد بود، ادامه داد: متأسفانه مشاهده می شود در سطح معابر کرمانشاه از سرعتکاه‌هایی استفاده شده که هیچگونه ملزومات فنی و آگاهی دهنده برای آنها استفاده نشده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: طی بررسی به عمل آمده بیشتر سرعتکاه‌های نصب شده در سطح معابر کرمانشاه فاقد الزامات فنی و آگاهی بخش می‌باشند و متناسب با جریان ترافیک نصب نشده‌اند که باید مورد توجه کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه کارشناسان حمل و نقل و ترافیک شهرداری به رعایت استاندارهای ایمنی و فنی، خاطرنشان کرد: کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در نصب سرعتکاه‌ها به ویژه در معابر پرسرعت باید به تابلوهای اخباری و هشداردهنده، رنگ آمیزی و ارتفاع متناسب سرعتکاه دقت ویژه‌ای داشته باشند تا رضایت خاطر شهروندان را به همراه داشته باشد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، حیدری تأکید کرد: درصورت عدم رعایت استانداردهای فنی و الزامات ایمنی ترافیک از سوی شهرداری‌ها، کارشناسان تصادفات می توانند برای سازمان مربوطه سهم تقصیر در نظر بگیرند.

 اخیرا نصب برخی سرعتکاه‌ها در برخی معابر سطح شهر کرمانشاه و خصوصا کمربندی های غربی و شرق، باعث نارضایتی شهروندان شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷