افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تکمیل استخر قهرمانی و سالن ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه سرعت می‌گیرد؟
18 شهریور 1403 - 5:41
شناسه : 65979

سالن ۶۰۰۰ نفری و استخر قهرمانی، دو پروژه مهم ورزشی کرمانشاه هستند، دو پروژه‌ای که با وجود گذشت بیش از یک دهه از کلنگ‌زنی همچنان نیمه کاره‌اند و با وجود میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری هنوز مردمان استان از آن‌ها منتفع نشده‌اند.

پ
پ

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز (۱۷ شهریور) از این دو پروژه بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای آنها قرار گرفت تا تصمیمات لازم برای سرعت بخشیدن به اجرای آنها را اتخاذ کند.

استاندار کرمانشاه ابتدا از پروژه در حال احداث استخر قهرمانی بازدید کرد. پروژه‌ای که حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر اعتبار لازم برای تکمیل آن فراهم شود، ظرف یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این بازدید با اعلام اینکه تاکنون حدود ۹۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، گفت: برای تکمیل استخر قهرمانی کرمانشاه به حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی کل مساحت این پروژه را ۱۶ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: در این پروژه سه استخر تمرینی، قهرمانی و شیرجه داریم.

حاتمی مشکل اصلی این پروژه را تامین اعتبار دانست و گفت: اگر اعتبارات به موقع تامین شود، می‌توانیم در کمتر از یک سال پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

تکمیل استخر قهرمانی و سالن ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه سرعت می‌گیرد؟

استاندار کرمانشاه در ادامه به سراغ پروژه سالن ۶۰۰۰ نفری رفت. پروژه‌ای که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان و اکنون به دلیل نبود اعتبارات، غیرفعال است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص این پروژه هم گفت: سالن ۶۰۰۰ نفری دهکده المپیک حدود ۶۵ درصد پیشرفت دارد و اکنون به دلیل نبود اعتبارات غیرفعال است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، گفت: تکمیل این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار می‌خواهد.

حاتمی گفت: اگر اعتبار باشد این پروژه هم ظرف ۹ ماه به افتتاح خواهد رسید.

استاندار کرمانشاه پس از این بازدیدها در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: متاسفانه از این دست پروژه‌های نیمه کاره در استان زیاد داریم که از سال‌ها قبل آغاز شده و منابع زیادی هم جذب آنها شده، اما هنوز نتوانسته‌ایم آنها را به بهره‌برداری رسانده و از آنها استفاده کنیم.

صحرایی با بیان اینکه باید یک عزم جدی برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها شکل گیرد، گفت: رقمی که این دو پروژه(استخر قهرمانی و سالن ۶۰۰۰) می‌خواهد قابل جذب است و دنبال می‌کنیم بزودی جلسه‌ای با حضور چند تن از نمایندگان استان با وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم تا مشکل این پروژه‌ها مرتفع شود و در آینده نزدیک شاهد افتتاح آنها باشیم.

تکمیل استخر قهرمانی و سالن ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه سرعت می‌گیرد؟

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷