افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33553 تعداد نوشته های امروز : 28×
بیش از ۱۳۰۰۰ نفر در کرمانشاه صاحب شغل شدند
02 مهر 1403 - 15:41
شناسه : 66745

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۱۳ هزار و ۳۹۰ فرصت شغلی در استان در نیمه اول امسال خبر داد.

پ
پ

بهروز جمشید مفید در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به هدفگذاری برای ایجاد ۲۶ هزار و ۲۴۷ فرصت شغلی در استان طی سال جاری، گفت: ۵۱ درصد این هدفگذاری در نیمه اول امسال محقق شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۳ هزار و ۳۹۰ نفر بر اساس آمار سامانه رصد در استان مشغول به کار شده‌اند، افزود: امیدواریم با برنامه‌های اشتغالزایی که از سوی دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته شده، شاهد تحقق هدفگذاری ۲۶ هزار و ۲۴۷ فرصت شغلی تا پایان امسال باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیشترین شغل ایجاد شده در این مدت را نیز مربوط به پنج دستگاه شامل اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ۴۰۷۸ فرصت شغلی، کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۱۶۴۳ فرصت شغلی، جهاد کشاورزی با ۱۳۴۲ فرصت شغلی، بهزیستی با ۱۱۵۳ فرصت شغلی و بسیج سازندگی با ۱۱۴۴ فرصت شغلی اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین تحقق هدفگذاری اشتغال نیز مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندارد و آب منطقه‌ای بوده است.

جمشید مفید با بیان اینکه از بین شهرستان‌های استان نیز بیشترین تعداد شغل ایجاد شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۵۲۰۰ مورد بوده، عنوان کرد: پاوه نیز با ۶۴ درصد بیشترین میزان تحقق هدفگذاری اشتغال را داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق برنامه‌های اشتغالزایی که هر سال در استان تدوین می‌شود، شاهد کاهش تدریجی نرخ بیکاری استان باشیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷