افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33672 تعداد نوشته های امروز : 1×
تجمع مردم کرمانشاه در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله
07 مهر 1403 - 21:41
شناسه : 66984

مردم کرمانشاه در محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) این شهر تجمع کردند.

پ
پ

مردم کرمانشاه در این تجمع که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیه‌ت من الذله» و… شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کردند.

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید، افزود: امیدواریم خون پاک این سید محور مقاومت زمینه ساز  شکست رژیم جعلی صهیونیستی شود.

وی بیان اینکه سید حسن نصرالله بیش از ۴۰ سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد، گفت: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان عزم محور مقاومت برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را بیشتر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی به آخر راه رسیده، تصریح کرد: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای همه دنیا رو شده و  قطعا این دست اقدامات زمینه ساز نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم بزرگ حمایت مردم کرمانشاه از جبهه مقاومت و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل غاصب در لبنان و غزه و بویژه به شهادت رساندن سید مقاومت سیدحسن نصرالله، فردا ( ۸ مهر) از ساعت ۱۰ صبح مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷