افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33743 تعداد نوشته های امروز : 17×
برگزاری اولین رویداد سرمایه‌گذاری در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی
10 مهر 1403 - 12:05
شناسه : 67128

همزمان با برگزاری رویداد فن‌نما در اصفهان، رویداد سرمایه‌گذاری «کاگنوپل» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

پ
پ

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه و رویداد سرمایه‌گذاری رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی (کاگنوپل) و معرفی تیم‌های برتر به عنوان رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، در اصفهان برگزار می شود.

این رویداد ملی با حضور تیم‌های استارتاپی و ده‌ها سرمایه‌گذار در حاشیه رویداد «فن نما» ، چهارشنبه یازدهم، مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در روشن دشت برگزار می‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی (کاگنوپل) در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی‌ها و بسته‌های پرورش شناختی و هوش مصنوعی و داده‌کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادهای مالی، علمی و تخصصی در اصفهان برگزار می‌شود. در این مراسم همچنین از پوستر نخستین رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷