افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 8 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33894 تعداد نوشته های امروز : 16×
رونی: تن‌هاخ باید بماند و اوضاع را تغییر دهد
17 مهر 1403 - 11:01
شناسه : 67404

مهاجم سابق منچستریونایتد گفت اریک تن‌هاخ نباید از سمت سرمربیگری یونایتد برکنار شود.

پ
پ

در شرایطی که دیروز (دوشنبه) گزارش شد مدیران منچستریونایتد درصدد پایان‌دادن به همکاری با اریک تن‌هاخ هلندی‌اند، وین رونی عقیده دارد این مربی باید به کارش ادامه دهد.

او در صحبت‌هایی گفت: بدیهی است که تصمیم با مالکان باشگاه است ولی من مطمئنم که اریک تن‌هاخ مربی فوق‌العاده‌ای است. او هر جا که بوده، حتی در  منچستریونایتد، توانسته تیمش را قهرمان کند و جام آورده است. او دوران سختی را پشت سر می‌گذارد اما امیدوارم بتواند اوضاع را تغییر دهد.

یونایتد ۲۰۰ میلیون پوند در تابستان برای خرید بازیکنان مورد نظرش خرج کرد و مجموع هزینه نقل‌وانتقالات تن‌هاخ در دوران حضورش در اولدترافورد را به ۶۰۰ میلیون پوند رساند. انتظارات از تن‌هاخ ۵۴ساله بالاست ولی او هنوز نتوانسته است با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، نتیجه بگیرد.

خدشه‌دارشدن هویت یونایتد

رونی افزود: فکر می‌کنم هویت منچستریونایتد کمی از بین رفته است. همیشه هسته اصلی تیم را بازیکنان بریتانیایی تشکیل می‌دانند که این موضوع در سال‌های اخیر تغییر کرده است. حضور بازیکنان داخلی در تیم می‌تواند باعث می‌شود رختکن کنترل شود و این به سود مربی است.

اگرچه یونایتد تحت هدایت تن‌هاخ دو جام کسب کرده است ولی رونی اصرار دارد که تمرکز بازیکنان باید روی لیگ برتر باشد. او در پایان گفت: فکر می‌کنم موفقیت بازیکنان به عملکردشان در لیگ برتر بستگی دارد. ما همیشه جام حذفی، لیگ قهرمانان و جام اتحادیه را داشتیم ولی همیشه برایمان موفقیت در لیگ برتر در اولویت بود. هیچ احساسی بهتر از قهرمانی در لیگ برتر نیست.

تن‌هاخ از تابستان ۲۰۲۲ هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد و این تیم پس از هفت هفته با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷