افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
حفظ وحدت نیاز امروز جهان اسلام است
12 آبان 1400 - 17:30
شناسه : 12024

امام جمعه کرمانشاه حفظ وحدت را نیاز امروز جهان اسلام دانست و گفت: این وحدت نباید فقط مختص به ماه ربیع الاول باشد بلکه باید همه دست به دست هم دهیم و اسلام ناب را حفظ کنیم.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین فارغ حفظ وحدت نیاز امروز جهان اسلام استالتحصیلی و ملبس شدن طلاب مدرسه علوم دینی شهرستان روانسر اظهار داشت: طلبه‌ها و روحانیون به خوبی از اسلام حفاظت و پاسداری و آن را به مردم معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به ترفند‌های شوم دشمنان گفت: دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا تلاش می‌کنند تا با تفرقه افکنی میان مذاهب وحدت مسلمانان را نشانه بگبرند که این موضوع هوشیاری و بصیرت همگان را می‌طلبد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و علما و روحانیون باید سبک اسلامی، الهی، قرآنی و سیره پیامبر (ص) را ترویج و از آن مراقبت کنند.

امام جمعه کرمانشاه درادامه گفت: به همت و پشتوانه مردم، امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده و باید بدانیم اگر آمریکا قدرت ما را باور نداشت به این کشور فشار و تحریم بیشتری وارد می‌کرد.

امام جمعه و مدیر مدرسه علوم دینی شهرستان روانسر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مدرسه علوم دینی روانسر ۱۷ سال سابقه فعالیت دارد، گفت: در این مدرسه۲۲ طلبه به صورت شبانه روزی تحصیل می‌کنند و ۷۱ طلبه خواهر نیز در حال فراگیری علوم و دانش دینی هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷