افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
تیم هندبال زاگرس کرمانشاه لیگ برتری شد
29 بهمن 1400 - 12:50
شناسه : 18895

کرمانشاه – ایرنا – مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در حالی فینالیست‌های خود را شناخت که زاگرس اسلام آبادغرب یکی از ۲ نماینده استان راهی لیگ برتر شد اما تیم ۷۴ کرمانشاه از صعود بازماند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم به میزبانی لارستان استان فارس در حال برگزاری است و تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و پرواز هوانیروز اصفهان با صعود به فینال این رقابت ها جواز حضور در رقابت های لیگ برتر فصل آینده را کسب کردند.

در گروه اول مسابقات تیم هندبال زاگرس نخستین مسابقه خود را برابر شهیدچمران لارستان برگزار کرد و توانست با اختلاف ۱۱ گل و با نتیجه ۳۱ بر ۲۰ از سد حریف خود عبور کند.

تیم اسلام آبادی در دیدارهای دوم و سوم نیز توانست با نتیجه مشابه ۲۷ بر ۲۰ از سد گیتی پسند اصفهان و درنای مراغه بگذرد تا مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

زاگرس نشینان اسلام آبادغرب در این مرحله نیز مقتدرانه و با حساب ۳۱ بر ۲۵ از سد مهرگان کاشان عبور کردند و علاوه بر راهیابی به دیدار نهایی، جواز صعود به لیگ برتر را هم بدست آوردند.

شگفتی سازی تیم جوان ۷۴ کرمانشاه کامل نشد

دیگر نماینده هندبال استان در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول، تیم جوان و شگفتی ساز ۷۴ کرمانشاه بود که پس از درخشش در دور مقدماتی نتوانست شگفتی سازی خود را در دور نهایی نیز تکرار و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

این تیم در نخستین دیدار خود مقتدرانه ظاهر شد و توانست ۳۸ بر ۳۰ از سد قصرنشاط بهبهان عبور کند.

تیم ۷۴ کرمانشاه در دومین مسابقه با حساب نزدیک ۳۰ بر ۲۷ مقابل مهرگان کاشان و در مسابقه سوم نیز ۲۶ بر ۲۰ مقابل پرواز هوانیروز اصفهان نتیجه را واگذار کردند تا از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازمانند.

دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور عصر امروز (جمعه) برای مشخص شدن چهره قهرمان مسابقات میان تیم های هندبال زاگرس اسلام آبادغرب و پرواز هوانیروز اصفهان برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷