افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
پایان مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان منطقه جنوب در اسلام آبادغرب/ تیم زاگرس سوم شد
29 شهریور 1403 - 23:41
شناسه : 66591

مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان منطقه جنوب کشور به میزبانی اسلام آبادغرب با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

پ
پ

مهدی حمیدیه سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در حاشیه اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به پایان مسابقات هندبال نونهالان قهرمانی کشور، اظهار کرد: فدراسیون هندبال برای برگزاری این مسابقات استان‌های کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده بود که استان‌های منطقه چهار شامل کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام بودند. 

وی افزود: تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان هر منطقه به مرحله بعدی راه پیدا می‌کردند که در منطقه چهار، تیم زاگرس اسلام آبادغرب از کرمانشاه و کارزان از ایلام قهرمان و نایب قهرمان شدند. 

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: باتوجه به پایین بودن سن ورزشکاران این رده سنی و بُعد مسافت بین استان‌ها؛ فدراسیون تصمیم گرفت تا مسابقات نهایی با تقسیم استان‌های کشور به دو منطقه شمال و جنوب برگزار شود. 

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده از منطقه جنوب هشت تیم بودند، عنوان کرد: پس از اینکه دو تیم انصراف دادند، رقابت باید بین شش تیم دیگر شامل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهید شامل کازرون فارس، سنگ آهن بافق یزد، مهرپویان شهرکرد چهارمحال و بختیاری، کارزان ایلام و زاگرس اسلام آبادغرب کرمانشاه برگزار می‌شد. 

حمیدیه به میزبانی باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در مرحله نهایی این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها با حضور حدود ۱۲۰ ورزشکار، کادر فنی و داور طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ شهریور در آکادمی هندبال زاگرس اسلام آبادغرب برگزار شد. 

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های شهید شاملی کازرون و زاگرس اسلام آبادغرب نیز در جایگاه دوم و سوم ایستادند. 

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷