افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33490 تعداد نوشته های امروز : 15×
باید از “زبانِ هنر” برای جهاد تبیین استفاده شود/ ایجاد “شغل” نشاط جامعه را بالا می‌برد
20 مهر 1401 - 17:25
شناسه : 31623

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم ایجاد شادی و نشاط در جامعه گفت: معتقدیم در کنار برنامه های هنری و فرهنگی و ورزشی، آنچه شادی و نشاط در کرمانشاه ایجاد می کند، ایجاد اشتغال است.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در جشن “مهر سینما” که امروز (۲۰ مهر) با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اهالی سینما در محل سینما «بیستون» برگزار شد، با تاکید بر لزوم جهادتبیین گفت: زبان هنر بهتر از هر چیزی می تواند در تبیین واقعیت های جمهوری اسلامی کارساز باشد و بهتر از همه می تواند پیام انقلاب اسلامی را به نسل های آینده منتقل کند.

وی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ و هنر گفت: متاسفانه مردم طی سالهای گذشته با سینما بیگانه شده اند و ما باید این ارتباط را برقرار کرده و مردم را با سینما آشتی دهیم.

امیری مقدم  گفت: جامعه ما به شادی و نشاط نیاز دارد و یکی از تفریحات سالم و در عین حال ارزان قیمت همین سینما است که باید آن را توسعه داده و مردم را به سینما رفتن ترغیب کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین از راه های دیگر شادی و نشاط در جامعه برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف در سطح استان است که در این زمینه هم پیگیر هستیم و قرار است برخی مسابقات ورزشی در استان برگزار شود.

امیری مقدم بر زیباسازی شهر هم به عنوان عامل دیگر ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر محیط شهری ما زیبا باشد، روی نشاط عمومی بسیار اثر گذار خواهد بود.

وی افزود: در کنار اینها ما معتقدیم آنچه شادی و نشاط واقعی در استان ایجاد می کند، ایجاد اشتغال است و در همین راستا قرارگاه اشتغال در استان آغاز به کار کرده است و به طور جد پیگیر هستیم تا بتوانیم آمار ایجاد اشتغال در استان را بالا برده و نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

امیری مقدم گفت: اگر جوان شغل و درآمد داشته باشد می تواند تشکیل خانواده داده و نشاط هم به زندگی می آید و در همین راستا ما این مسئله را با جدیت دنبال می کنیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نمی توان مشکلات چندین ساله را یک شبه حل کرد، افزود: دولت سیزدهم در آغاز راه است و قطعا نمی توان ظرف مدت کوتاه مشکلاتی که طی سالهای گذشته انباشته شده را حل و رفع کرد، اما ماتمام عزم خود را جزم کرده ایم که تا حد توان گام موثری برای رفع مشکلات موجود برداریم.

وی افزود: برای حل مشکلات استان تنها همت دولت کافی نیست و هر که در این استان است باید بداند که سهمی در توسعه کرمانشاه دارد و باید به وظایف خود عمل کند، وگرنه کارها پیش نمی رود.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه به دلیل هشت سال دفاع مقدس عقب ماندگی های بسیاری نسبت به سایر استان های مرکزی دارد و برای همین همه باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات داشته و پای کار باشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷