افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33553 تعداد نوشته های امروز : 28×
۵۵ هزار کرمانشاهی بیننده آثار سینمایی
07 آذر 1401 - 11:09
شناسه : 34363

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به استقبال مخاطبان از آثار سینمایی، گفت : بیش از ۵۵ هزار نفر در کرمانشاه به تماشای آثار سینمایی نشستند.

پ
پ

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت : طی هشت ماهه نخست امسال ۵۵ هزار و ۵۰۱ نفر از اکران آثار سینمایی در سینما‌های استان کرمانشاه استفاده کرده‌اند.

وی افزود: میزان فروش سینما‌های کرمانشاه بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال بوده است که این میزان فروش افزایشی و بیش از ۲ برابر رشد داشته است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: تعداد فیلم‌های اکران شده در هشت ماهه نخست سال جاری ۴۰ فیلم بوده که از این تعداد پنج فیلم کودک و نوجوان به اکران رسیده است.

کنجوری با اشاره به استقبال مخاطبان از آثار کودک و نوجوان اکران شده طی سال جاری، گفت: ۶ هزار و ۵۷۸ نفر برای فیلم «پسر دلفینی»، ۲ هزار و ۹۰ از «لوپتو»، ۴۸۳ نفر از فیلم «بام بالا» بازدید کرده‌اند که در صدر پرفروش‌ها قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به زمان کم گذشته از اکران انیمیشن «لوپتو» از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و انتظار می‌رود فروش این اثر افزایش پیدا کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خطر نشان کرد: طی مدت مشابه سال گذشته تنها ۲۵ هزار و ۴۶۷ نفر به ارزش چهار میلیون و ۲۰۵ هزار ریال بازدید به ثبت رسیده است.

کنجوری با اشاره به اینکه ظرفیت سالن‌های سینما کرمانشاه یک هزار و ۴۰۵ صندلی است، گفت: سینما آزادی ۵۳۶ صندلی، فرهنگ ۶۷۵ صندلی، بیستون ۱۵۰ صندلی و پاز ۴۴ صندلی دارد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷