افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33727 تعداد نوشته های امروز : 1×
گتوزو هم‌عقیده با آلگری و مورینیو
14 تیر 1402 - 13:57
شناسه : 40788

گتوزو با آن که از چند تیم عربستانی پیشنهاد داشت اما مانند مورینیو و آلگری راهی لیگ عربستان نمی‌شود و ترجیح می‌دهد که به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچومرکاتو، گتوزو یکی از مربیان سرشناسی است که باشگاه‌های عربستانی قصد داشتند در تابستان جاری او را جذب کنند.

گتوزو با آن که چند پیشنهاد خوب از لیگ عربستان داشت اما ترجیح می‌دهد راهی این لیگ نشود. او همچنان منتظر یک پیشنهاد خوب اروپایی است تا به حضورش در فوتبال این قاره ادامه دهد.

گتوزو که سابقه مربیگری در میلان و ناپولی را در کارنامه دارد فصل قبل هدایت والنسیا را بر عهده داشت که به خاطر کسب نتایج ضعیف در ژانویه از هدایت این تیم لالیگایی اخراج شد.

او تنها مربی‌ای نیست که پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرده است. پیش از این هم آلگری و مورینیو با پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از لیگ عربستان مواجه شده بودند اما حاضر به رفتن به این کشور نشدند.

با آن که مربیان بزرگ فوتبال اروپا فعلا تمایلی برای حضور در لیگ عربستان ندارند اما شاید حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته، کولیبالی و البته فیرمینو باعث شود تا نظر آنها هم تغییر کند و به نظر می‌رسد که روزهای خاصی در انتظار فوتبال و لیگ عربستان است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷