افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33491 تعداد نوشته های امروز : 1×
اختصاص مرز خسروی به تردد زوار در ایام اربعین حسینی
09 مرداد 1402 - 19:28
شناسه : 43471

استاندار کرمانشاه گفت: در ایام اربعین بار تجاری فاسدشدنی مانند میوه و تره‌باراز مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرزهای استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی به تردد زوار اختصاص دارد . 

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ،اختصاص مرز خسروی به تردد زوار در ایام اربعین حسینی استاندار کرمانشاه بااشاره به تکمیل طرحهای نیمه تمام در مرز خسروی تا آغاز پیاده روی های اربعین گفت : پروژه‌ ی جاده برکت در راستای جداسازی مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا، برای مرز خسروی به سرعت در حال انجام است .
صحرایی تصریح کرد: برای امنیت و آسایش زوار در ایام اربعین بار تجاری فاسدشدنی همانند میوه، تره‌بار و…از مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرزهای استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی در اختیار زوار اربعین خواهد بود
استاندار کرمانشاه در خصوص پیشرفت‌های پروژه‌ها در مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، اضافه کرد: پیشرفت پروژه‌ها متناسب با برنامه‌های تعریف شده متفاوت است، ولی کارهای طراحی شده به برگزاری مراسم اربعین خواهد رسید.
صحرایی ضمن دعوت از زائران اربعین حسینی برای تردد از مرز خسروی، اضافه کرد: تمامی مقدمات زیرساختی، تأسیسات، جاده‌ای، مواکب و پذیرایی مردمی چه در درون مرز و چه به بیرون از مرز خسروی به خوبی در حال پیگیری است، تا ان‌شاءالله میزبان خوبی برای زائران سیدالشهدا(ع) باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷