افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33490 تعداد نوشته های امروز : 15×
برخورد با مدیران کم کار درحوزه آب شرب کرمانشاه
12 مرداد 1400 - 18:34
شناسه : 6157

استاندار کرمانشاه: با کم کاری مدیران متولی حوزه آب شرب بطور جدی برخورد می شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،تأکید بر تسریع روند تکمیل و تجهیز پروژه های آبرسانی استاندار کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات آب شرب کرمانشاه گفت: بر اساس پیگیری به عمل آمده از وزارت نیرو به منظور تسریع در رفع مشکلات ناشی از قطع آب مشترکان خانگی، چهار گروه تخصصی با تجهیزات فنی کامل برای تعمیر و ترمیم تأسیسات و خطوط انتقال آب شرب به کرمانشاه اعزام می‌شوند.
هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه با هرگونه کم کاری و سوء مدیریت که موجب قطعی آب مشترکان خانگی شود، برخورد جدی می‌شود گفت: شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص هرگونه آلودگی آب شرب براساس گزارش آبفا کذب است و آب شرب کرمانشاه کاملاً سالم  و بهداشتی است.
مقام ارشد استان با اشاره به اینکه برای راه اندازی تصفیه خانه آب شرب غدیر تلاش و کوششی شبانه روزی انجام شد گفت: همه مدیران متولی این حوزه وظیفه دارند برای کاهش قطعی آب مشترکان خانگی اهتمام جدی داشته باشند.
بازوند ادامه داد: فاز اضطراری تصفیه خانه آب شهر در اجرای طرح بلندمدت آبرسانی به کرمانشاه به بهره برداری رسیده است و باید امکان استفاده حداکثری از ظرفیت این تصفیه خانه با رفع مشکلات خطوط انتقال فراهم شود.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اینکه برخی محله‌ها مشکلات بیشتری در خصوص قطعی آب داشته باشندقابل قبول نیست و امید می رود با اضافه شدن ورودی آب‌ها به مرور شاهد کاهش قطعی‌ها باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷