افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33743 تعداد نوشته های امروز : 17×
نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب و کار در ارومیه برگزار می شود
10 مهر 1403 - 12:05
شناسه : 67126

ایسنا/آذربایجان غربی نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب و کار ویژه شرکت های دانش بنیان، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع،‌ فناوران، دانشگاه ها و پارک علم و فناوری، همراه با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی با حضور مدیران استارتاپی برتر کشور از ۱۲ الی ۱۵مهرماه در ارومیه برگزار می‌شود.

پ
پ

شفیعی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه، ۱۰ مهرماه در خصوص این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه کسب و کار و فناوری با عنوان «ارومتکس» در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری برگزار می شود. ارومتکس یک پلت فرم منحصر به فرد است که شرکت کنندگان از صنایع مختلف که علاقه مند به اشتراک‌گذاری بینش، اطلاعات و بهترین شیوه ها در مورد موضوعات مختلف مرتبط با موضوع رویداد هستند را گرد هم می آورد.

شفیعی با اشاره به اهداف این نمایشگاه، اظهار کرد: هدف دومین نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار «ارومتکس» هموار کردن راه برای نسل های آینده با ترویج فناوری و پایداری به عنوان محرک های کلیدی توسعه اجتماعی و اقتصادی است. این نمایشگاه یک تجربه همه جانبه ارائه می دهد و فرصت هایی را برای متخصصان، مبتنی بر فناوری و نوآوری فراهم می کند. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه بیان کرد: از دیگر برنامه‌های دومین نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار می توان به برگزاری ۱۰ کارگاه توانمند سازی و مهارت افزایی، رویداد انتقال تجربه کارآفرینان برتر استانی و کشوری برای ارتقای دانش فنی و علمی شرکت کنندگان اشاره کرد. موضوعات مرتبط با فناوری در طول نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار با تمرکز ویژه بر نوآوری های فناوری در زمینه های مختلف و فرصت های ایجاد شده توسط اساتید و صاحبان صنایع مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برگزار می شود، ‌افزود: این نمایشگاه نقش بسزایی در تحکیم ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه در جهت کمک به پیشرفت فناوری و توسعه علمی کشور دارد. 
لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت uromtex.urmia.ac.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷