افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
بازگشت راهیان کرمانشاه به لیگ فوتبال از طریق وزارت ورزش پیگیری می‌شود
03 آبان 1400 - 11:50
شناسه : 11414

کرمانشاه – ایرنا – سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع بازگشت راهیان به لیگ نباید به دست فراموشی سپرده شود، گفت: برای حضور دوباره این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ یک موضوع را از طریق وزارت ورزش و مجلس پیگیری خواهیم کرد.

پ
پ

«علی رضایی» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه امسال و با وجود تلاش های فراوان مجوز حضور دوباره راهیان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صادر نشد.

وی ادامه داد: این اتفاق در حالی رخ داد که رای دستگاه قضایی و دیوان عالی کشور هم به سود راهیان صادر شده بود و فدراسیون مکلف بود به خاطر تخلف چند سال قبل زمینه حضور دوباره راهیان را در لیگ امسال فراهم می کرد.

رضایی تصریح کرد: با این حال موضوع بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول برای فصل آتی را جدی تر از قبل دنبال و پیگیری های لازم را برای تحقق این مهم به عمل خواهم آورد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا اخیرا نیز دیداری با آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان انجام گرفت که مقرر شد یکسری موانعی که سر راه وجود دارد، برداشته شود.

وی تصریح کرد: این حق مردم کرمانشاه است که نماینده ای در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال داشته باشند و ما مسئولان وظیفه داریم برای احقاق حق آن ها تلاش کنیم.

رضایی در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی دیگر مسئولان استان و البته تمکین فدراسیون به قانون شرایط بازگشت راهیان کرمانشاه برای مسابقات فصل آتی لیگ آزادگان فراهم شود.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ – ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

با این حال فدراسیون فوتبال در تخلفی آشکار امسال نیز مانع از حضور راهیان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور شد تا موظف به پرداخت خسارت چند میلیارد تومانی به این باشگاه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷