افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
شناسایی نهاده های دامی ناخالص در کرمانشاه
25 آبان 1400 - 18:29
شناسه : 12898

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از شناسایی مقدار زیادی نهاده دامی ناخالص با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، شناسایی مقادیر زیادی نهاده دامی در کرمانشاهبهزاد باباخانی در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان گفت: این متخلفان مقادیر زیادی افزودنی غیرمجاز را به نهاده دامی اضافه کرده و آنرا برای فروش به مرغداریهای خارج استان ارسال می کردند.
وی افزود: در روز‌های اخیر با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) با چند مورد از متخلفان تولید نهاده‌های دامی که امنیت غذایی مردم را به خطر انداختند برخورد شد و این نظارت و برخورد با قدرت و جدیت بیشتر ادامه دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به فهرست ارائه شده از سوی وزارت جهادکشاورزی برای مشخص نمودن قیمت چندین کالا و اقلام غذایی در کشور گفت: همه وظیفه داریم با نظارت و بازرسی بیشتر تلاش کنیم تا این کالا‌ها با توجه به قیمت‌های مشخص شده به دست مردم برسد.
وی  گفت: خوشبختانه ذخایر بسیار مناسبی از مرغ منجمد در استان وجود دارد.
باباخانی در ادامه به بررسی قیمت نان در استان اشاره کرد و گفت: از سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواسته ایم که یک بررسی و آنالیز دقیق برای موضوع قیمت نان انجام دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷