افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
نصب تابلوهای منعطف در جاده های کرمانشاه
09 آذر 1400 - 22:30
شناسه : 13936

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه : تلاش می شود بیشتر تابلوهای مسیرنما و جهت نما در جاده های استان منعطف شوند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،نصب تابلوهای منعطف در جاده های کرمانشاه فریبرز کرمی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه نصب تابلو‌های منعطف هزینه زیادی دارد  گفت: این تابلو‌ها قابل سرقت نیستند و به ایمنی جاده‌ها کمک می‌ کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه حدف هر گونه تابلو، استاندارد جاده را بر هم می‌زند گفت: با سرقت یک تابلو جان یک خانواده ممکن است به خطر بیفتد.
وی در ادامه به استقرار ۴۶ راهدار خانه در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: این راهدارخانه ها با تجهیزات لازم تا ۲۰ فروردین ماه به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.
کرمی با بیان اینکه استان کرمانشاه با داشتن ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای ظرفیت‌های مناسبی در مبادلات مرزی است خاطرنشان کرد: اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان در بخش مرز‌های تازه رسمی شده (شوشمی، شیخ صله و سومار) در دو بخش سایت موقت برای انجام فرآیند گمرکی و ساخت پایانه اصلی فعالیت دارد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در مرز پرویزخان افزود: در این مرز نسبت به ایجاد خدمات رفاهی از جمله تیرپارک و پارکینگ‌های رسمی با کمک بخش خصوصی اقدام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷