افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33491 تعداد نوشته های امروز : 1×
دوگانه سوز شدن رایگان ۶ هزار و ۸۰۰ خودرو در کرمانشاه
14 دی 1400 - 0:31
شناسه : 15904

با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی (از تیرماه ۹۹ تا کنون) ۶ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی در استان کرمانشاه دوگانه سوز شده اند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه این طرح در دوگانه سوز شدن رایگان ۶ هزار و ۸۰۰ خودروی عمومی در کرمانشاهدو فاز اجرا شده است، گفت: فاز اول طرح شامل دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی بوده و در فاز دوم نیز خودرو‌های مسافربر شخصی و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها دوگانه سوز می‌شوند.

فریدون یاسمی با اشاره به استقبال خوب رانندگان از این طرح افزود: از تعداد خودرو‌های دوگانه سوز شده تا کنون ۵ هزار و یکصد دستگاه مربوط به خودرو‌های عمومی و بقیه شامل آژانس ها، اسنپ و … است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه خودروی دیگر در نوبت دوگانه سوز شدن رایگان قرار دارند، خاطرنشان کرد: مالکان خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

به گفته یاسمی روزانه بیش از ۹۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) از طریق ۷۶ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی در سطح استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷