افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33165 تعداد نوشته های امروز : 2×
کنگره شهدای لرستان در قالب ۲۱۷ برنامه برگزار می شود
23 دی 1400 - 17:54
شناسه : 16497

خرم‌آباد – ایرنا – فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان در قالب ۲۱۷ برنامه برگزار می شود.

پ
پ

به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان بیان کرد: در این دوران باید ریل گذاری برای فعالیت های فرهنگی انجام شود و نگاه ها و رویکرد باید تغییر یابد و اقدامات از سطح مقطعی تبدیل به کارهای اثر بخش شود.

وی اظهار داشت: لرستان نخستین استان نزدیک به جبهه غرب و جنوب در زمان دفاع مقدس بود و ۲۲۸ بار بمباران را در این دوران تجربه کرده است.

سردار کشکولی با اشاره به کنگره شهدای لرستان بیان کرد: تعداد شهدای لرستان به ۶ هزار و ۵۴۴ شهید افزایش یافته و از این مجموع نیز ۴۹۴ شهیده و ۶۸ دانش آموز و ۱۶ بانو نیز در حال جمع آوری کمک های مردمی هستند.

وی بیان کرد: کنگره شهدای لرستان با ۲۱۷ برنامه، اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان دارد که در ۲۲ کمیته در حال انجام است  و تا پایان سال ۱۴۰۱ و یا اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه گنگره در چهار حوزه در حال انجام است، افزود: در حوزه فیلم و مستند قرار است ۳۸ مستند و فیلم تهیه شود که تاکنون ۱۵ مستند در دستور کار قرار گرفته است.

سردار کشکولی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده  مقرر شده که  ۷۵۲ کتاب تألیف شود، حال اینکه تنها ۴۰ درصد آن محقق شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰ نفر از فرزندان نخبه شهدا و ایثارگران این استان شناسایی شده که ظرفیت و فرصت خوبی برای استان محسوب می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷