افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
هیئت‌های مذهبی تبریز بیش از ۳۳۴ میلیارد ریال به نیازمندان و آسیب دیده های کرونا کمک کردند
23 دی 1400 - 18:09
شناسه : 16601

تبریز – ایرنا – سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: در موضوع کرونا، پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در ۹ ماه امسال ۶۰ هیئت شاخص تبریز، مبلغ ۳۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردندـ

پ
پ

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی در نشستی با فرماندار ویژه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی توانمندی و ظرفبت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این سازمان از لحاظ امکانات فوق العاده ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۶ هزار هیئت مذهبی ثبت شده داریم، افزود: مداحان، روحانیون، مبلغین و کانون های تبلیغی و فرهنگی وابسته به سازمان تبلیغات، بسیار قدرتمند عمل کرده و به دور از هرگونه جناح بازی ها و جریانهای سیاسی، ابزار دست جریانها نشده و این قشر مذهبی همیشه در صحنه، هر جا که پای منافع نظام اسلامی در میان بوده وارد میدان عمل شده اند.

وی در پایان خواستار تسریع در احداث ساختمان اداری تبلیغات اسلامی میانه شد و گفت: با این اقدام شهرستان از بسترها و زیرساخت های فرهنگی برخوردار شده و شاهد رشد فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در شهرستان خواهیم بود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این نشست از اختصاص ۵۴ میلیارد ریال برای احداث ساختمان اداری تبلیغات اسلامی میانه از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد و بر ضرورت احداث آن در سریعترین زمان تاکید کرد.

مسعود سعادتی با اشاره به اهمیت شناخت افکار عمومی در جامعه اظهار کرد: بخش مهمی از این شناخت بر عهده تبلیغات اسلامی است که در این خصوص باید به ارائه راهکارهای لازم پرداخته و با رویکرد انقلابی وارد میدان عمل شده و نیاز عموم در حوزه فرهنگی؛ دینی و مذهبی را مرتفع سازد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت تبلیغات اسلامی و نقش تاِثیرگذار هیئات مذهبی در باور و اعتقاد مردم بر ضرورت مراقبت و نظارت بر برنامه ها و فعالیت این هیئات و تعامل سازنده با آنها  تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷