افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33396 تعداد نوشته های امروز : 1×
فریب پیامک های جعلی با نام قوه قضائیه را نخورید
17 بهمن 1400 - 14:31
شناسه : 18135

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه: شهروندان مراقب پیامک های جعلی به نام قوه قضائیه  باشند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، فریب پیامک های جعلی با نام قوه قضائیه را نخوریدمهدی قنادی گفت:  تعدادی از شهروندان در گزارشی که به دادسرای استان ارسال کرده اند از دریافت پیامک‌هایی با عنوان سامانه ابلاغ الکترونیکی خبر داده اند.
وی افزود: در این پیامک ها، به کاربران هشدار داده شده است که شکوائیه علیه آن‌ها در تاریخ و با شماره پیگیری داده شده، صادر شده و آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مراجعه نکردن به شعبه‌های رسمی، باید از طریق ابلاغیه شکوائیه خود را پیگیری و مشاهده کنند.
قنادی افزود: همچنین در این پیامک‌های جعلی، کاربران تهدید شده اند که اگر روی گزینه مورد نظر آن‌ها کلیک نکنند، در یک ساعت آینده حکم جلب شان صادر ‌شود.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید مراقب چنین پیامک‌های جعلی باشند افزود: برای اینکه شهروندان پیامک‌های جعلی را از واقعی تشخیص دهند باید این نکات را مورد توجه قرار دهند.
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: کد رهگیری شکوائیه‌هایی که از سوی سامانه  خدمات الکترونیک قضایی ارسال  می‌شود، ۱۶ رقمی است که چهار رقم سمت چپ آن سال است.
وی با بیان اینکه تمام پیامک‌های قوه قضاییه با سر شماره adliran ارسال می‌شوندگفت: تقریبا برای هیچ خدمت پیامکی در قوه قضاییه (بجز دادرسی الکترونیک با اصحاب دعوی و هزینه ۱۰ هزار تومان) پولی از مردم گرفته نمی‌شود.
قنادی در پایان گفت: خبر حکم جلب در پیامک درج نمی‌ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷