افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
بازگشت راهیان به مسابقات لیگ آزادگان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم
27 بهمن 1400 - 12:50
شناسه : 18734

کرمانشاه – ایرنا – رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: با توجه به احکام صادره در خصوص تیم فوتبال راهیان کرمانشاه، بازگشت دوباره این تیم به مسابقات فصل آینده لیگ آزادگان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

پ
پ

«علیرضا محبی زنگنه» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازگشت دوباره راهیان کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را حق مسلم این تیم و مردم استان می دانیم.

وی افزود: با توجه به همه مستندات قانونی و آراء صادر شده از سوی مراجع قضائی و دیوان عالی کشور راهیان کرمانشاه امسال باید در لیگ دسته اول حاضر می شد اما متاسفانه به خاطر مقاومت های صورت گرفته از سوی فدراسیون این اتفاق رخ نداد.

محبی زنگنه ادامه داد: سال گذشته تلاش بسیاری از سوی مسئولان استان نظیر استاندار، نمایندگان مجلس و متولیان ورزش و فوتبال استان انجام گرفت ولی با این حال مجوز حضور دوباره راهیان به مسابقات لیگ یک صادر نشد.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه تصریح کرد: با این حال رایزنی های خود را با مقامات فدراسیون فوتبال ادامه داده و بسیار امیدوارم امسال این مجوز برای بازگشت دوباره راهیان به مسابقات فصل بعد صادر شود.

وی گفت: ما در کنار تیم راهیان هستیم و ار هیچ تلاشی برای احقاق حق نماینده فوتبال استان دریغ نمی کنیم تا ان شالله با همراهی مسئولان فدراسیون شاهد حضور دوباره این تیم در رقابت های لیگ باشیم.

محبی در پایان گفت: بازگشت دوباره راهیان کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته اول باعث رونق ورزش استان و ایجاد شور و شوقی دوباره میان مردم و جوانان استان خواهد شد که امیدوارم هرچه زودتر تحقق یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷