افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
پاوه می تواند پایلوت گردشگری کشور باشد
05 فروردین 1401 - 9:30
شناسه : 20976

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: شهرستان پاوه می تواند پایلوت گردشگری کشور باشد

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، پاوه می تواند پایلوت گردشگری کشور باشدجواد واحدی در سفر به منطقه اورامانات و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه از این شهرستان  به عنوان مهد فرهنگ، هنر، دانش، علم و اخلاق یاد کرد و افزود: ویژگی‌ها و جاذبه‌های این شهر دیدنی و زیبا مثال زدنی است

وی همچنین در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ضمن ابلاغ پیام مهندس ضرغامی  گفت: با توجه به عبور کشور از بحران کرونا و مجوز ستاد ملی کرونا، سفر‌های نوروزی با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود:با توجه به بازدیدی که از استان کردستان داشته است و آمار‌های استان کرمانشاه، ظرفیت اقامتگاهها، هتل‌ها و حتی مدارس  صد در صد پر شده است.

واحدی افزود: خدمات ویژه‌ای از سوی مردم محلی به مسافران نوروزی ارائه شده  است و مردم مهمان‌نواز منطقه به گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند.

وی افزود: با ثبت جهانی اورامانات در سه حوزه ماموریتی وزارتخانه، اقدامات مهمی برای اشتغال‌زایی، بازاریابی و برند سازی صنایع‌دستی و توسعه صادرات و تامین نیاز داخلی در دستور کار قرار داده است.

واحدی گفت: اگر اقامت مردم در منطقه بیشتر شود علاوه بر درآمد بیشتر، شرایط اقتصادی منطقه  نیز دگرگون خواهدشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷