افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33605 تعداد نوشته های امروز : 27×
تخریب یک بنای غیر مجاز در زمین  های کشاورزی روانسر +فیلم
23 فروردین 1401 - 10:29
شناسه : 21971

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز و قطعه بندی زمین های کشاورزی ، در زمین‌های زراعی بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و طبق قانون تخریب می‌شود.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، تخریب یک بنای غیر مجاز در زمین  های کشاورزی روانسرسرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آن سال تعداد ۱۴۷ فقره ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سطح ۳۴ هکتار در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.
فرشید خدادوست بااشاره به اینکه هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های زراعی بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ممنونع است گفت: در سال جاری هم امور اراضی شهرستان کرمانشاه با شناسایی ساخت و ساز‌های غیر مجاز با همکاری سایر ادرات مرتبط اقدام به قلع و قمع این ساخت و ساز‌ها می‌کند.
خدادوست با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم توصیه کرد از خرید ملک‌های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کرده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: مردم عزیز کرمانشاه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود. ‏

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷