افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
خبرهایی از ورزش کرمانشاه
15 اردیبهشت 1401 - 13:51
شناسه : 22967

کرمانشاه – ایرنا – درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات المپیک ناشنوایان با کسب سه طلا، نقره و برنز و دعوت وزنه بردار استان به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان کشور عناوین مهمترین خبرهای ورزشی کرمانشاه در پانزدهمین روز اردیبهشت است.

پ
پ

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در سومین روز بازی های المپیک ناشنوایان که به میزبانی برزیل برگزار می‌شود، «مهرداد صیدی» جودوکار کرمانشاهی تیم ملی و پرچمدار کاروان ایران در این رقابت‌ها توانست با شکست همه رقبا مدال طلا را کسب کند.

وی که نماینده منهای ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان بود با شکست حریفانی از ترکیه و فرانسه به فینال راه پیدا کرد و در دیدار نهایی نیز رقیب اوکراینی خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.

مدال برنز رستگار در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم

«مسعود رستگار» دیگر جودوکار کرمانشاهی وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان نیز توانست با ۲ پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات المپیک ناشنوایان را کسب کند.

وی ابتدا برابر جودوکار کره جنوبی به پیروزی رسید اما در دیدار بعدی با قبول شکست برابر حریف قرقیزستان به رده‌بندی راه یافت و در این مرحله با برتری مقابل حریفی از اوکراین به مدال برنز دست یافت.

نایب قهرمانی تیم بانوان ایران با حضور ورزشکاران کرمانشاهی

تیم کاتای تیمی بانوان ایران نیز با ترکیب «پروین یاره» و «ناهید امیری» از کرمانشاه و «سمیرا برجی» پس از غلبه بر تیم ملی ونزوئلا در فینال برابر تیم ملی اوکراین قرار گرفت ولی با اختلاف ۲ دهم امتیاز مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

«فرود حجتی» و «کیوان رستم آبادی» در رشته کشتی، «مهرداد صیدی» و «مسعود رستگار» در رشته جودو، «ناهید امیری» و «پروین یاره» در رشته کاراته، «مریم رحیمی» در رشته تکواندو و «شاهین برزگر» در رشته فوتبال ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به رقابت های المپیک ناشنوایان هستند.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های المپیک ناشنوایان با شرکت بیش از چهار هزار ورزشکار از ۸۰ کشور دنیا، از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی کاشیاس دو سول برزیل آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

حضور وزنه بردار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران در حالی از روز دهم اردیبهشت آغاز شده که علیرضا ایزدی ورزشکار کرمانشاهی نیز در آن حضور دارد.

در این اردو ۱۱ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور تا روز ۲۹ اردیبهشت تمرینات خود را زیر نظر حسین توکلی به عنوان سرمربی و احمد ملاحسینی به عنوان مربی در گیلان دنبال می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷