افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
24 اردیبهشت 1401 - 17:29
شناسه : 23382

متولیان بهزیستی و مسئولان قضایی استان برای بررسی مشکلات مرکز بازتوانی اعتیاد زنان کرمانشاه، از این مرکز بازدید کردند

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، تقویت روحیه خودباوری ، بازگشت به خانواده و جامعه و ایجاد اشتغال از اهدافی است که در مراکز بازتوانی اعتیاد بانوان در استان دنبال می‌شود. 
مدیرومدد کار این مرکز بازتوانی اعتیاد می‌گوید: کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فرصت شغلی و مشاوره روانشناسی مهمترین نیازی است که این افراد پس از بازگشت از بیراهه اعتیاد به آن نیاز دارند.
خانم کرمیان افزود :  مددجویان رها یافته از اعتیاد با داشتن سرپناه ، غذای گرم و برنامه‌های آموزشی با مشکلات پذیرش دوباره در خانه و جامعه و اشتغال روبه‌رو هستند که اینگونه مراکز از پس هزینه‌های آن‌ها بر نمی‌آید.
 به گفته وی بهزیستی در دو مرکز درمان اعتیاد بانوان استان برنامه‌های حمایتی و آموزشی برای بازگشت این مددجویان، به خانه و جامعه را اجرا می‌کند و قرار است با وام‌های اشتغال زا و معافیت ۵ ساله کارفرمایانی که این افراد را به کار می‌گیرند برایشان کار دست و پا کند تا دوباره در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

توسلی زاده  رییس کل دادگستری استان بااشاره به اینکه مشارکت نیکوکاران استان  نقش مهمی در بازگشت رهایی یافتگان از دام اعتیاد به دامن خانواده و جامعه پذیری آنان دارد از خیران استان دعوت کرد تا در این راه دشوار مسئولان بهزیستی استان را یاری دهند .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷