افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33672 تعداد نوشته های امروز : 1×
پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی حادثه آبادان
08 خرداد 1401 - 21:30
شناسه : 24112

در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنانمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ کرمانشاه پیام تسلیت صادر کرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه به مردم آبادان در پیام تسلیت آیت الله علماء آمده است: این حادثه دلخراش را محضر رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه العالی)، بازماندگان و خانواده‌های معزا، مردم شریف و مقاوم استان خوزستان، اهالی مؤمن، ولایت مدار و شهیدپرور آبادان  و همچنین امام جمعه‌ معزز و نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

مردم نجیب و مقاوم آبادان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن  در برهه‌های مختلف، وفاداری و جان نثاری خود را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهداء به اشکال مختلف نشان داده و به انحاء مختلف، گام‌های مؤثر و همه جانبه‌ای را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی برداشته اند.

امیدوارم روح پاک جان باختگان آن حادثه جانسوز در جنت الهی و در کنار شهدای بزرگ خطه‌ خوزستان متنعم به عنایت خاص خداوند متعال، باشند.

ضمن آرزوی سلامت و تندرستی مصدومان عزیز این حادثه، برای خانواده‌های معزز جان باختگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷