افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
آغاز طرح واکنش سریع راهداری در جاده های کرمانشاه
12 خرداد 1401 - 21:30
شناسه : 24332

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح واکنش سریع راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، آغاز طرح واکنش سریع راهداری در جاده های کرمانشاهفریبرز کرمی گفت: طرح واکنش سریع راهداری با هدف ارتقاء سطح خدمات دهی به کاربران جاده‌ای و با هدف تامین ایمنی راهها و  افزایش رضایتمندی مردم خبر داد.

وی افزود: کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راههای استان تردد دارند، دعوت می‌شود، نواقص جاده‌ای را که نیازمند به اقدام سریع برای برطرف نمودن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

کرمی گفت: لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راهها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ‌های تند فاقد علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها  را از موضوعات قابل گزارش عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷