افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
امر به معروف و نهی از منکریکی از فرائض مهم برای احیا و حفظ دین مبین اسلام +فیلم
13 مرداد 1401 - 2:30
شناسه : 26873

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : الگوگرفتن از سید الشهدا (ع) در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به اشاعه دین مبین اسلام در همه عرصه ها و زمانها کمک می کند .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه،0 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: یکی از مهمترین درس‌هایی که میتوان از ماه محرم و حرکت سیدالشهدا علیه السلام آموخت امر به معروف و نهی از منکر است.
آیت الله مصطفی علما افزود:  امر به معروف و نهی از منکر باید در تمامی شئونات زندگی رعایت شود چرا که این فریضه یکی از فرائض مهم برای احیا و حفظ دین مبین اسلام است.
استاندار کرمانشاه در ادامه احیای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست و گفت: تمام نهاد‌های فرهنگی باید در این راستا برنامه‌ریزی کنند
بهمن امیری مقدم با اشاره به ظرفیت خوب مساجد و تکایا استان، ایام محرم را فرصت خوبی برای تبیین آموزه‌های دینی و احیای سنتی که امام حسین علیه السلام برای آن قیام کرد.
در ابتدای این نشست جمعی ازاعضا گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در جهت اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را ارائه کردند.
در پایان نشست حجت الاسلام جلیلیان و سرهنگ انوری به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کرمانشاه معرفی شدند.
همچنین آقای محمودی نیز به سمت رئیس دفتر هماهنگی نیرو‌های مسلح ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷