افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
باید کرمانشاه را به جایگاه قهرمانی‌اش در “کشتی” و “ورزش باستانی” بازگردانیم
28 مرداد 1401 - 14:25
شناسه : 27786

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم استعدادیابی روی رده های سنی پایه، تاکید کرد: باید جایگاه قهرمانی کرمانشاه را در کشتی و ورزش باستانی به آن بازگردانیم.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر استان کرمانشاه؛ “جام پرچم” که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با تاکید بر لزوم ایجاد شادی و نشاط در جامعه، اظهار کرد: جامعه ما به شادی و نشاط نیاز دارد و یکی از راه‌های ایجاد آن از طریق ورزش است.

وی افزود: اگر جامعه ای می خواهد سرپا بماند، باید از نظر روحی و روانی سرحال باشد و توسعه ورزش می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری رویدادهای ورزشی مهم منجر به تقویت روحیه و ایجاد نشاط در جامعه می شود، گفت: مسابقات “جام پرچم”، شور و نشاط را به روستاهای استان آورده و مصداق آن هم حضور ۲۲۰۰ تیم از روستاهای استان در این مسابقات است.

وی با تاکید بر فراهم کردن بستر لازم برای انجام ورزش در روستا و شهر، گفت: در حال حاضر تعدادی از مدال آوران و قهرمانان بزرگ کشورمان از روستاها کار خود را شروع کرده و به این افتخار رسیده اند و این امر نشان می‌دهد که روستاها نقش مهمی در افتخار آفرینی برای کشورمان دارند، لذا باید ورزش را در روستاها تقویت کرده تا قهرمانان جدیدی ظهور کنند.

وی با بیان اینکه رقابت های جام پرچم باید به نحو مطلوبی مانند میزبانی مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در کرمانشاه برگزار شود، گفت: باید در تمام رشته های ورزشی در کشور نمونه باشیم.

استاندار کرمانشاه یادآورشد: البته هدف ما صرفا برگزاری مسابقات نیست، بلکه ایجاد شور و نشاط و ایجاد حس صمیمت، دوستی و همراهی و همدلی نیز برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم تداوم میزبانی کرمانشاه در مسابقات مختلف، عنوان کرد: رویدادهای ورزشی می توانند استعدادهای شکفته نشده زیادی را به ما معرفی کند تا با پرورش آنها در سطح کشور بدرخشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه بر این، برای ارتقای ورزش استان و کسب مدال های بیشتر در میادین برون مرزی، باید روی رده های پایه هم کارهای زیادی صورت گیرد.

امیری مقدم متذکر شد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در ورزش های پایه مانند کشتی و ورزش باستانی، جایگاه قهرمانی‌ای که در گذشته داشته ایم به کرمانشاه بر گردد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در همه رشته های ورزشی توانمندی های خوبی دارد، گفت: باید با کارکردن روی رده‌های پایه، جوانان با استعداد شناسایی و معرفی شوند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷