افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33491 تعداد نوشته های امروز : 1×
افتتاح ۵۰۰۰ میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه
09 شهریور 1401 - 16:25
شناسه : 28912

۲۲ پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

پ
پ

محمدرضا زین الدینی مدیرکل منابع انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز(۹ شهریور) در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احیا واحدهای راکد یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم و وزارت صمت است، اظهار کرد: این مهم را با برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل خصوصا در استان‌ها پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه تامین مالی، مشکلات با دستگاه‌ها و… مرتفع شود.

زین الدینی از افتتاح ۲۲ طرح  صنعتی با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال نیز در کرمانشاه یاد کرد و افزود: برخی از این واحدها طرح توسعه صنایعی است که پیش از این در رکود به سر می‌بردند و اکنون نه تنها احیا شده اند، بلکه ظرفیت آنها نیز افزایش یافته است.

بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به تلاشی که در استان برای احیا واحدهای راکد صورت گرفته، عنوان کرد: کاشی بیستون که امروز شاهد افتتاح طرح توسعه آن هستیم روزگاری از واحدهای نیمه فعال کرمانشاه بود که با واگذاری به یک سرمایه‌گذار توانمند اکنون نه تنها طرح توسعه خود را اجرا کرده، بلکه واحدی مشابه واحد فعلی را نیز در دست احداث دارد.

وی اشاره‌ای هم به بازدید صورت گرفته از کارخانه کرپ ناز داشت که با تلاش‌های صورت گرفته احیا شده و اکنون برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی دارد.

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: امروز ۲۲ طرح با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۸۰ نفر در کرمانشاه افتتاح شد.

وی از هدف‌گذاری برای احیای ۲۰ واحد راکد در استان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ واحد فعال شده و با برنامه ریزی صورت گرفته به هدف‌گذاری در نظر گرفته شده خواهیم رسید.

دارابی اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت ۴۰ واحد به بیش از ۵۰ درصد هم برنامه داریم که تا کنون افزایش ظرفیت ۱۷ واحد محقق شده است.

در جریان سفر نماینده وزیر صمت به کرمانشاه، بازدیدی از واحدهای بیواتانول، کرپ ناز و مجموعه صنعتی جهان فولاد کرمانشاه و … صورت گرفت.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷