افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33491 تعداد نوشته های امروز : 1×
توصیه‌های فرمانده انتظامی کرمانشاه به موکب‌داران اربعین
10 شهریور 1401 - 14:25
شناسه : 28972

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از موکب‌داران اربعین خواست، محلی را برای برپایی موکب انتخاب کنند که در عین برخورداری از امنیت، سد معبر نکرده و باعث ایجاد ترافیک در مسیر تردد زوار نشوند.

پ
پ

سردار “علی اکبر جاویدان” در همایشی که با حضور موکب‌داران استان در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه هدف از برپایی موکب ها ارائه خدمات و کسب رضایتمندی زوار است، از موکبداران خواست تا با اخلاق حسنه و رفتار و منش اسلامی با زوار برخورد کنند.

جاویدان با بیان اینکه موکبداران حین برپایی موکب حتما باید ایمنی موکب را مدنظر قرار دهند، گفت: موکبداران باید حواسشان باشد محلی را برای برپایی موکب انتخاب کنند که در عین برخورداری از امنیت، سد معبر هم نکرده و باعث ایجاد ترافیک در مسیر تردد زوار نشود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نصب علائم و تامین روشنایی موکب ها خیلی اهمیت دارد، گفت: از موکب داران می‌خواهیم از هدایت زوار به لاین مخالف موکب صرف نظر کنند تا خدای نکرده خطری متوجه زوار پیاده‌روی اربعین نباشد.

جاویدان در ادامه با توصیه به حفظ حریم امنیتی از سوی موکب ها، از موکبداران خواست تا افراد مشکوک را به موکب راه نداده و احیانا در صورت مشاهده افراد مشکوک موارد را به پلیس اطلاع دهند.

وی یک توصیه هم به موکبدارانی که در کشور عراق مستقر می‌شوند داشت و از آنها خواست حتما گذرنامه و اوراق امنیتی را با خود همراه برده و از آنها مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به داروهایی مثل استامینوفن کدئین حساس بوده و آنها را ماده مخدر می دانند، از موکبداران خواست از توزیع چنین اقلامی در موکب صرف نظر کنند.

جاویدان با توصیه موکب داران به احترام به قوانین کشور عراق، از آنها خواست به علائم بین المللی توجه داشته و با پلیس عراق همکاری کنند.

جاویدان در ادامه با اشاره به استقرار همه رده های انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در دو مرز خسروی و سومار، گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به زوار در سراسر مسیر تردد زوار ایستگاه‌های بازرسی موقت مستقر کرده ایم که به صورت دائم فعالیت دارند.

وی همچنین با بیان اینکه مرز خسروی از نظر زیرساختی یکی از بهترین مرزهای کشور است، ابراز امیدواری کرد: شاهد استقبال پرشور هموطنانمان برای تردد از مرز خسروی در پیاده روی اربعین باشیم. 

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷