افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33490 تعداد نوشته های امروز : 15×
به حذف حق مناطق جنگی معترضیم/ موضوع را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم
19 شهریور 1401 - 16:25
شناسه : 29698

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اعتراض شدید نسبت به حذف پرداخت “حق مناطق جنگی” به شاغلین شش استان کشور با رای دیوان عدالت اداری، گفت: قطعا این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.

پ
پ

محمد رشیدی با اشاره به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف پرداخت حق مناطق جنگی به شاغلین شش استان کشور، گفت: صدور این رای موجب شد سازمان برنامه و بودجه نیز ابلاغیه ای به دستگاه های اجرایی شش استان برخوردار از این حق ارسال کرده و پرداخت حق مناطق جنگی برای شاغلان این شش استان از جمله کرمانشاه را ممنوع کند.

وی افزود: قطعا این رای دیوان عدالت اداری ناشی از برداشت غلطی است که این دیوان از حق مناطق جنگی داشته است.

رشیدی گفت: حق مناطق جنگی برای جبران عقب ماندگی های استان های جنگ زده توسط مجلس مصوب شده و راهی است تا بخشی از عقب ماندگی های به جا مانده از جنگ در این استان ها تا حدی جبران شود.

این نماینده مجلس با اشاره به پرداخت چند ساله حق مناطق جنگی به شاغلان شش  استان جنگ زده، گفت: در سال ۱۳۹۹ هم استفساریه ای با دو سوم آرای نمایندگان به تصویب رسید که این حق به بازنشستگان این مناطق هم پرداخت شود، اما علی رغم تایید شورای نگهبان، هنوز این حق به بازنشستگان پرداخت نشده و حالا باخبر شدیم برای شاغلان هم حذف شده است.

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: برای ما قابل پذیرش نیست که یک استان جنگ زده مانند کرمانشاه با عقب ماندگی ها و مشکلات بسیار از این حق که می‌تواند کمک مالی برای زخم های این استان باشد، محروم شود.

رشیدی گفت: قطعا به رای دیوان عدالت و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه اعتراض کرده و این حق را مطالبه کرده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهیم کرد.

رشیدی گفت: آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس و سایر نمایندگان در زمینه پرداخت حق مناطق جنگی بسیار پیگیر بوده و همکاری داشته اند و قطعا در زمینه اعتراض به رای دیوان عدالت اداری هم پای کار بوده و همکاری خواهند داشت و به یاری  دیگر نمایندگان تا زمان تحقق این حق به تلاش ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷