افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
۱۲۰ هزار “واحد مسکونی” در کرمانشاه ساخته می شود
23 شهریور 1401 - 18:25
شناسه : 30031

استاندار کرمانشاه با اشاره به تکلیف استان در زمینه ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی در طرح “نهضت ملی مسکن” گفت: باید در این زمینه جلوتر حرکت کرده و برای ساخت بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کنیم.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در حاشیه جلسه امروز (۲۳ شهریور) شورای مسکن، در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: در این طرح استان مکلف به ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی شده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۹۱ هزار نفر در این طرح گفت: این افراد ثبت نام مقدماتی انجام داده اند و بعد از پالایش و بررسی شرایط آنها آمار واقعی متقاضیان به دست خواهد آمد.

امیری مقدم گفت: با توجه به این میزان استقبال و با توجه به اینکه درسالهای آینده تقاضای مسکن افزایش می یاید، از همین حالا باید برنامه ریزی ها را برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی انجام دهیم و زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین زمین برای ۶۰ درصد از سهمیه تعیین شده برای استان گفت: از ۱۲۰ هزار واحدی که مکلف به ساخت آن هستیم برای ۶۰ درصد آنها زمین لازم تامین شده است.

امیری مقدم گفت: قطعا با اجرایی شدن پروژه ساخت این تعداد واحد مسکونی در استان، بازار اشتغال در حوزه مسکن هم رونق می گیرد و این موضوع برای استانی مانند کرمانشاه که با بیکاری بالا دست و پنجه نرم می کند، بسیار فرصت خوبی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه در خصوص بلاتکلیفی ۳۸ هزار ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: این افراد یا ثبت نام خود را تکمیل نکرده و یا مستندات آنها کافی نبوده است.

وی افزود: در همین راستا از اداره کل راه و شهرسازی درخواست کرده ایم فراخوان داده و از این افراد بخواهد جهت تعیین تکلیف وضعیت خود به این اداره کل مراجعه کرده و پرونده ثبت نامی خود را هرچه زودتر تکمیل کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷