افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه: سه طرح ورزشی در استان آماده افتتاح است
02 آبان 1401 - 17:32
شناسه : 32318

کرمانشاه – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سه طرح ورزشی با ۶۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این استان آماده افتتاح شده است.

پ
پ

«صابر رحیمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده شامل زمین مجموعه تنیس خاکی ۱۵ خرداد کرمانشاه با هزینه ای بیش از پنج میلیارد ریال و مجموعه پَدِل کرمانشاه با هزینه ای بیش از هشت میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: بزرگترین مجموعه تنیس خاکی غرب کشور نیز جزو این طرح هاست که با هزینه ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام این پروژه ها با مشارکت بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه احداث شده اند.

رحیمی افزود: پیش بینی شده است این طرح ها فردا سه‌شنبه با حضور «اسماعیل احمدی»، مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حوزه وزراتی مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد زمین های رشته تنیس منجر به افزایش تعداد ورزشکاران و توسعه بیش از پیش آن در استان خواهد شد، گفت: با توجه به زیرساخت های بسیار خوبی که در استان ایجاد شده است درخواست میزبانی مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی هم برای استان مطرح شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۵۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس فعالیت می کنند که از این تعداد ۲۰۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

در استان کرمانشاه هم اکنون بیش از ۱۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی فعالیت می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷