افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33525 تعداد نوشته های امروز : 20×
در دفاع بهتر شده‌ایم/ مسئولین استان بین تیم‌های لیگی تبعیض قائل می‌شوند 
21 آبان 1401 - 11:25
شناسه : 33482

تیم بسکتبال “کاردو” کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال ایران موفق به کسب اولین پیروزی خود در این رقابت ها برابر مهرام تهران شد.

پ
پ

کرم احمدیان سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیروزی ۷۲ بر ۶۲ تیمش در این دیدار، اظهار کرد: در شروع رقابت های لیگ با توجه به اینکه تیم را دیر بسته بودیم، عملکرد خوبی نداشتیم، اما بعد از گذشت چند بازی عملکرد تیم در حال بهتر شدن است. 

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ما با تجربیاتی که از بازی های قبل بدست آورده بودند، در این دیدار در دفاع بهتر عمل کردند. 

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه در ادامه فشردگی بازی های لیگ را باعث خستگی بازیکنان عنوان کرد و افزود: تاکنون در هر هفته دو بازی داشته ایم که این مسئله‌ باعث شده تا بازیکنان فرصتی برای تمرین نداشته باشند و مدام در حال تردد به شهرهای میزبان مسابقات هستند. 

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی های مسئولین استان به تنها نماینده کرمانشاه در رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال، اعلام کرد: پس از حدود ۴۰ سال برای اولین بار یک تیم از کرمانشاه در سطح بالایی از رقابت های لیگ بسکتبال حضور پیدا کرده، اما مسئولین استانی هیچ حمایتی از آن نکرده اند. 

احمدیان تاکید کرد: اخیرا مسئولین ورزش استان رقم بالایی را به حساب یکی از تیم های لیگی واریز کرده اند، حال جای سوال است که مگر تیم ما هم یک تیم لیگی نیست، پس چرا حمایتی از تیم ما نمی شود. 

وی یادآورشد: چندی پیش پیگیری هایی را از طریق استانداری داشتیم تا از تیم ما هم حمایت مالی صورت گیرد، اما تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است. از طرفی استاندار که از افرایش شادی و نشاط بین مردم صحبت می کند و یکی از راه های آن را ورزش می داند، هیچکدام از صنایع و کارخانجات استان را همانند کاری که در برخی استان ها شده، ملزم به حمایت از ورزش نکرده است. 

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه در خاتمه گفت: این حق جوانان بسکتبالیست کرمانشاهی است که برای تدام حضورشان در لیگ از آنها حمایت شود. 

تیم کاردو کرمانشاه در رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال تاکنون چهار بازی انجام داده که در سه بازی متحمل شکست و در یک بازی پیروز شده است و هم اکنون در بین ۱۰ تیم حاضر در جدول گروه “الف” رقابت ها در جایگاه هشتم قرار دارد. 

 تیم کاردو کرمانشاه در این رقابت ها با تیم های گل گهر سیرجان، آینده سازان تهران، میهن تهران، مهرام تهران، کاله مازندران، آورتای ساری، گلنور اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان و پایش پارت شاهرود  همگروه است.

این تیم در هفته پنجم رقابت های لیگ حرفه ای ایران، جمعه هفته آینده(۲۷ آبان) میزبان تیم نفت امیدیه است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷