افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33553 تعداد نوشته های امروز : 28×
باید از دوران کودکی “جهاد تبیین” را آغاز کنیم
08 آذر 1401 - 19:25
شناسه : 34442

استاندار کرمانشاه کرمانشاه با تاکید بر لزوم جهاد تبیین گفت: این کار باید از دوران کودکی آغاز شود و برای کودکان و نوجوانان هم از همان سنین پایین جهاد تبیین با زبان خودشان صورت گیرد.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در جلسه امروز(۸ آذر) شورای فرهنگ عمومی استان، از جهاد تبیین به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: حرفی که مقام معظم رهبری سالهاست بر اهمیت آن تاکید می کنند امروز اهمیت آن برای ما آشکار شده است و متاسفانه آنطور که باید برای نسل جوان و نوجوان حقایق را تبیین نکرده ایم.

وی افزود: اگر ما واقعیت ها را به نسل امروز نشان ندهیم و برای آنها بازگو نکنیم، دشمن آنچه را که خود دوست دارد به خورد نسل امروز می دهد و همین امر گواه ضرورت جهاد تبیین است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید از سنین پایین تر آغاز شود، گفت: نباید فقط به جهاد تبیین برای جوانان فکر کنیم و این جهاد مقدس باید از همان سنین کودکی آغاز شده و برای کودکان و نوجوانانمان حقایق را با زبان خودشان بازگو کنیم.

امیری مقدم به الگوسازی ناموفق برای جوانان  ونوجوانان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در الگوسازی اصلا موفق نبوده ایم و افرادی الگوی جوانان شده اند که از پول های این مردم کسب درآمد کرده و اکنون هم به دامن دشمنان این مردم گریخته و علیه مصالح و منافع کشور و مردم رای و نظر می دهند.

وی افزود: الگوی واقعی افرادی هستند که دلسوزانه از جان و مال خود برای مردم و این کشور گذشتند و باید این افراد را به الگوی جوانان و نوجوانان تبدیل می کردیم که نکردیم.

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه در سالهای اخیر تنها به فکر توسعه کمی مراکز آموزشی و مدارس و دانشگاه ها بوده و از اخلاق و کیفیت دانش آموزان و دانشجویان غفلت کرده ایم و همین آسیب هایی که امروز می بینیم، نتیجه همین عملکرد اشتباه است.

امیری مقدم گفت: در کنار بحث اخلاق و … در دانشگاه ها و مدارس از مهارت آموزی هم غافل شده ایم و نتوانسته ایم در دانشگاه هایمان دانشجو را به بخش صنعت و … وصل کنیم تا بتوانند کار را بصورت عملی فراگرفته و برای خود اشتغالزایی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: واقعا طی سالهای متمادی از مدرسه و دانشگاه غفلت شده است و همه باید تلاش کنیم تا با کار مضاعف و جهاد تبیین این غفلت را جبران کنیم.

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه/ باید کاهش بیکاری را به حدی برسانیم که مردم استان آن را لمس کنند

وی در ادامه با اشاره به مشکل بیکاری در استان گفت: در حال حاضر تمام تلاش خود را معطوف به رفع این معضل کرده ایم و طی یک سال گذشته نرخ بیکاری فصلی استان از ۱۷.۹ به ۱۳.۶ درصد رسیده است.

وی افزود: این کاهش نرخ بیکاری حاصل تلاش همه مسئولان استان است و نتیجه فعالسازی دوباره واحدهای راکد صنعتی است و طی چند ماه گذشته ۱۹ واحد راکد در استان فعال شده اند.

امیری مقدم تاکید کرد: قطعا وضعیت بیکاری استان به حدی است که این کاهش چند درصدی به چشم نمی آید و باید طوری تلاش کنیم که تمام مردم استان طعم کاهش بیکاری را بچشند و آن را بصورت ملموس در استان احساس کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷