افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33553 تعداد نوشته های امروز : 0×
عضویت ۳۰۰ معلول در جامعه معلولین کرمانشاه
12 آذر 1401 - 9:08
شناسه : 34618

رئیس جامعه معلولین استان کرمانشاه با انتقاد از نبود مناسب سازی فضا‌های شهری برای استفاده جامعه معلولان، گفت : در حال حاضر ازمیان تمام پارک‌های شهر کرمانشاه فقط می‌توانیم از پارک “شاهد” استفاده کنیم.

پ
پ

مرضیه فرصت نژاد رئیس جامعه معلولین استان کرمانشاه با اشاره به عضویت ۳۰۰ معلول در جامعه معلولین استان کرمانشاه، گفت : عمده اعضا، افرادی هستند که دارای معلولیت جسمی حرکتی می‌باشند.

فرصت نژاد با اشاره به مشکلات متعدد جامعه معلولان، گفت: معلولان با مشکلات بسیاری مواجه هستند که در صدر آن‌ها فرهنگ ضعیف جامعه در پذیرش آنهاست.

وی افزود: متاسفانه جامعه و مردم به فرد معلول به عنوان یک فرد از کار افتاده، ناتوان و قابل ترحم نگاه می‌کنند، درحالیکه معلولان توانایی‌هایی دارند که حتی افراد سالم از آن برخوردار نیستند.

فرصت نژاد گفت: در میان معلولان افراد تحصیل کرده و نخبه بسیاری داریم و افرادی داریم که با وجود معلولیت سخت کار کرده و نان آور خانواده هستند، بطور مثال یک معلول ویلچیری ما در حال حاضر به عنوان راننده سرویس مدرسه فعالیت کرده و اجازه نداده معلولیت مانع کار و فعالیت او شود.

وی افزود: با توجه به این شرایط نیاز داریم که فرهنگ سازی گسترده‌ای صورت گیرد تا مردم بدانند که افراد معلول ناتوان نیستند و جامعه باید با آن‌ها مانند یک فرد معمولی و توانمند برخورد کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷