افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33649 تعداد نوشته های امروز : 2×
هوای ۶ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت هشدار
30 اردیبهشت 1402 - 11:01
شناسه : 37935

مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: به علت پدیده گرد و غبار، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا تا ساعت ۹ صبح امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) برای ۶ شهرستان استان در وضعیت هشداراعلام شده است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،هوای ۶ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت ناسالم مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هوای شهرهای پاوه، قصرشیرین و کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفته است. 
به گفته جلیلیان کیفیت هوای شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب  هم مشابه ایستگاه قصرشیرین بوده و وضعیت هشدار اعلام می‌شود . 

جلیلیان با اشاره به اینکه کیفیت هوا هم اکنون بین حالت استاندارد و هشدار در نوسان است افزود: در حال حاضر شاخص کیفیت هوای کرمانشاه با عدد ۱۴۲، ایستگاه پاوه با عدد ۱۱۰ و ایستگاه قصرشیرین نیز با عدد شاخص ۱۱۱ در شرایط هشداربرای گروه‌های حساس قرار دارد.

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه هم اعلام کرد: سامانه‌ای بارشی تا عصر یکشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

 شرایط ناپایدار که از اواسط وقت (شنبه) تا ظهر یکشنبه و در نیمه شمالی و نواحی غربی، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه گردد.

احتمال این که وزش باد حاصل از سامانه مذکور، طی ساعاتی از عصر امروز تا ظهر فردا، هوا را بخصوص در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود نماید؛ چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

همچنین دمای هوا که در روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش می‌یابد؛ از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آینده روندی افزایشی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷