افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
برگزاری شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب با هدف جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی
06 خرداد 1402 - 15:00
شناسه : 38261

شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب با موضوع ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص مشکلات آب برخی روستا‌های ثلاث باباجانی و جوانرود برگزار شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب با هدف جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالیدر این جلسه که در  معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در هر حوزه‌ای باعث جلوگیری از تضییع حقوق عامه و افزایش پرونده‌های قضایی خواهد شد، اظهار داشت:جلسه امروز بنا به درخواست سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه مبنی بر رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مکرر اهالی برخی روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود برگزار شده که دستگاه‌های متولی با نگاه رفع مشکل اظهار نظرکنند.
در ادامه رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز گفت: باید در پیگیری مشکلات مردم طوری عمل شود که زمینه سوء استفاده‌های احتمالی فراهم نشود.
وی از دستگاه‌های متولی خواست تا جهت حل مشکل همکار‌ی لازم را به عمل آورند و بسیج حقوق دانان در این خصوص آماده هرگونه همکاری می‌باشد.
در ادامه جلسه نمایندگان مردم روستا‌های مربوطه به همراه مدیران دستگاه‌های ذیربط و همچنین جناب آقای دکتر خجسته مدیر کل محترم دفتر فنی و عمرانی استانداری کرمانشاه به بیان نظرات خویش پرداختند.
در خاتمه این جلسه مقرر شد موضوع تامین آب شرب مورد نیاز روستا‌های مربوطه به صورت تخصصی در قرارگاه آب استانداری کرمانشاه با حضور دستگاه‌های ذیربط مطرح و ضمن اتخاذ تصمیم، نتیجه اقدامات به دادگستری استان اعلام شود و همچنین مشکل پرونده‌های شکایت این موضوع توسط معاونت پیشگیری دادگستری پیگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷