افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33668 تعداد نوشته های امروز : 21×
گیت‌های مرز خسروی برای ایام اربعین افزایش می یابد
08 خرداد 1402 - 12:01
شناسه : 38322

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برافزایش گیت های مرز خسروی و منذریه عراق برای ایام اربعین و تقویت زیرساخت‌های مرزی تاکید کرد .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،گیت‌های مرز خسروی برای ایام اربعین افزایش می یابد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه استان کرمانشاه به واسطه بازگشایی مرز خسروی میزبانی زوار را بر عهده دارد در حال برنامه ریزی برای حذف کاستی‌های رفاهی در مرز هستیم ..
شعبانی ادامه داد: یکی از مشکل و دغدغه اصلی کشور ما در مرز خسروی ۲۴ ساعته نبودن مرز خسروی در تردد زوار اربعینی است که با گفتگو با کشور عراق در پی بازگشایی ۲۴ ساعته این مرز خواهیم بود.
شعبانی عنوان کرد: احداث سرویس بهداشتی، احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در کشور عراق، تأمین فضای رفاهی و ارائه خدمات درمانی سایر اقداماتی داشت.
وی به تردد روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ زائر از مرز خسروی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌شود راه اندازی و افزودن سرویس اتوبوس خسروی در ترمینال تهران است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: برپایی مرکز امدادی و پایگاه اورژانس به مساحت یک هزار ۲۰۰ متر در دست ساخت بوده که تا پیش از شروع اربعین آماده بهره‌بردای و استفاده خواهد بود.
.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷