افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33671 تعداد نوشته های امروز : 24×
تاکید بررفع مشکلات وکمبودهای موجود در خوابگاه ودانشگاه فرهنگیان کرمانشاه
10 خرداد 1402 - 22:01
شناسه : 38439

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر تجهیز و بهسازی خوابگاه و دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد وگفت : با کارشناسی ویژه برای مقاوم سازی ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان کمبود‌های موجود تا حدودی برطرف می‌شود .

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه ،تاکید بررفع مشکلات وکمبودهای موجود در خوابگاه ودانشگاه فرهنگیان کرمانشاه همایش گرامیداشت دهه کرامت با حضور عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان امروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
دراین همایش عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کارشناسی ویژه برای مقاوم سازی ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان کمبود‌های لازم تا حدودی برطرف می‌شود و شاهد اقدامات موثر برای توسعه و افزایش کیفیت آموزش در این دانشگاه خواهیم بود.
رشیدی  بااشاره به اینکه امکانات موجود در خوابگاه و دانشگاه فرهنگیان بسیار اندک است افزود: هرقدر که توسعه از دنیا صادر می‌شود از دل آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش مبدا  صنعت و فرهنگ یک کشور است . 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم در این همایش از تربیت به عنوان رکن اصلی و پایدار توسعه انسانی در دانشگاه فرهنگیان یاد کرد و افزود: تلاش می‌کنیم  در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه که  مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است شرایطی را مهیا کنیم که دانشجو معلمان عزیز در یک فضای بهتر درس بخوانند و آماده برای تربیت دانش آموزان ایران عزیزمان باشند.
عظیمی رییس دانشگاه فرهنگیان هم از کمبود‌ها و مشکلات موجود در این دانشگاه سخن گفت: در دو پردیس  دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه  با فضای مستهلک و بسیار کوچک جمعا هزار و ۶۵۰ دانشجو تحصیل می کنند که برای اینکه در شان فرهنگیان و معلمان باشد  نیاز به تجهیز امکانات و بهبود شرایط دارد  .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷